Tradicija, ljubav, Akov… Primer lepog na društvenim mrežama

16.06.2021

20:24 >> 20:26

0

Ljubav, trud i tradicija su vrednosti koje neguje domaći brend Akov, koji se bavi proizvodnjom vrhunske rakije iz područja Raške i Kraljeva

Tradicija, ljubav, Akov… Primer lepog na društvenim mrežama
Copyright Nebojša Milovanović7Foto: Promo

Svedoci smo tekovina modernog doba, koje su sa sobom pored mnogih dobrih stvari, nažalost dovele i do erozije društva. Medicina jeste uznapredovala, tehnologija se munjevitom brzinom transformiše iz dana u dan, ali komunikacija nažalost kao da se kreće retrogradno.

Društvene mreže postale su dominantan kanal komunikacije, ali i moćan alat za oglašavanje i plasiranje korisnih, ali i opasnih dezinformacija. Na mrežama svako može da bude “prosvetitelj” i svako može da bude razapet zbog pogrešno protumačene ili interpertirane rečenice.

Tradicionalnim medijima vladaju sadržaji koji podilaze (ne)ukusu mase, među kojima dominira rijaliti šou i slični sadržaji. Postao je pravi izazov obratiti se stanovništvu na sofisticiran način i očekivati povratnu reakciju ili barem trenutak pažnje posvećen takvom sadržaju.

Ipak, jedna agencija i jedan brend odlučili su da ne idu utabanim stazama i podilaze ukusu konzumenata, već da kreiraju kampanju koja će se u moru gotovo identičnih isticati upravo sofisticiranim tonom, svedenim načinom komunikacije i negovanjem vrednosti koje su pale u drugi plan.

Ljubav, trud i tradicija su vrednosti koje neguje domaći brend Akov, koji se bavi proizvodnjom vrhunske rakije iz područja Raške i Kraljeva. U skladu sa tim, zajedno sa digitalnom agencijom ORA, ova destilerija odlučila je da pokrene kampanju, u kojoj se kroz pesme i poeziju naših najpoznatijih pesnika Dobrice Erića, Branka Radičevića, Brana Petrovića i Jovana Dučića, u izvedbi popularnog glumca Nebojše Milovanovića, dočarava duh nekih lepših vremena i u fokus stavljaju prave vrednosti koje su stavljene u drugi plan.

U razgovoru sa Goranom Radulovićem iz agencije ORA Digital, koja stoji iza pomenute kampanje, saznali smo da je pored ideje koju je imala agencija, najvažnije bilo razumevanje i smelost klijenta da prihvati i obrati se tržištu na ovaj način. Pesme naših najpoznatijih pesnika, koje kroz video klipove izvodi naš proslavljeni glumački doajen Nebojša Milovanović, možete pratiti u narednom periodi na društvenim mrežama pomenute rakije.

Bravo za Akov.

Instalirajte iOS ili android aplikaciju – 24sedam

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

TAGOVI:

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike