H&M na mukama: Kome, pa, treba letnja garderoba

15.06.2023 | 11:48

Autor: 24sedam/Tanjug

Švedska maloprodajna kompanija H&M, koja se prevashodno bavi prodajom odeće, zabeležila je slabiji rast prodaje u drugom kvartalu

Copyright Profimedia

Poznata modna firma garderobe prijemčive cene H&M (Hennes & Mauritz) beleži slabu prodaju u drugom kvartalu ove godine. Glavni razlog nije ni inflacija, ni slabija kupovna moć potrošača, iako i one svakako igraju ulogu, već – meteorologija. Zbog hladnog vremena kupci još nisu počeli da kupuju garderobu za sezonu proleće-leto 2023.

Prodaja u drugom kvartalu, od 1. marta do 31. maja,  je u odnosu na isti period prošle godine porasla za šest odsto, na 4,95 milijardi evra, navodi se na sajtu ove kompanije.

Tržišta su očekivala međugodišnji rast prodaje od sedam odsto, prenosi Rojters.

- Na prodaju u drugom kvartalu su uticali nepovoljni vremenski uslovi na nekoliko velikih tržišta H&M grupe - dodaje se u saopštenju te kompanije.

Njihovo najveće tržište je Nemačka, podseća britanska agencija.

Švedska kompanija je istovremeno saopštila da je zadovoljna prvim rezultatima junske prodaje.
Kompletni rezultati za drugi kvartal će biti saopšteni 29 juna.

BONUS VIDEO

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam