Aplikacija koja štedi vreme: Vozači više ne moraju da kruže u potrazi za parking-mestom

02.06.2021

07:30 >> 07:33

0

Autor: Jovana Vrećo

Osim slobodnih parking-mesta u garažama i zoniranom području, u novoj verziji aplikacije prikazuju se i lokacije za smeštaj vozila iz prekršaja

Aplikacija koja štedi vreme: Vozači više ne moraju da kruže u potrazi za parking-mestom
Copyright Promo/ Parking servis/ Befunky

Pre nešto više od 20 dana predstavljena je nova, unapređena mobilna aplikacija “Parking servisa”, koja pruža niz novina, olakšavajući svakodnevno korišćenje parking-mesta u zoniranim delovima prestonice.

Dragana Brdar, PR menadžer JKP “Parking servis”, za 24sedam kaže da je generalni utisak korisnika da aplikacija štedi njihovo vreme i olakšava snalaženje u Beogradu.

– Aplikacija vozačima štedi vreme, tako što im prikazuje broj trenutno slobodnih parking-mesta, pa nema više nepotrebnog kruženja, jer ih direktno navodi do samih objekata – ističe naša sagovornica.

Ona dodaje da su se prijatno iznenadili i oni koji do sada nisu koristili aplikaciju, kada su videli šta im ona omogućava i koliko olakšava pronalaženje parking-mesta u gradu, a zatim i samo plaćanje.

– Veliki broj pohvala stigao je od korisnika aplikacije i stanara zoniranog područja, koji su bili oduševljeni objedinjavanjem usluga, jer sada mogu da plate mesečnu pretplatu ovim putem – kaže Brdareva.

Skeniranje i plaćanje parkiranja u garaži, Promo/ Parking servis

Sa druge strane, ističe, iz ugla “Parking servisa”, utisak je da se u odnosu na period pre lansiranja novina, danas višestruko povećao broj preuzimanja aplikacije sa prodavnica, kao i da je povećena njena ocena.

– Samo tokom promotivnog perioda od 10. maja do 21. maja, broj plaćanja parkiranja u garažama putem aplikacije porastao je pet puta u odnosu na period pre promocije, što pokazuje da su korisnici umesto čekanja u redu pred blagajnom ili ispred platnih stanica odabrali da koriste nove tehnologije. Naš elektronski šalter, unapređena aplikacija i novi sajt rezultat su modernizacije i digitalizacije rada i poslovanja “Parking servisa”, koji neprestano unapređuje svoje usluge u okviru strategije promocije Beograda kao “pametnog grada” – navodi naša sagovornica.

Promo/ Parking servis

Šta su novine?

Nova, unapređena verzija aplikacije “Parking servis” pruža niz mogućnosti.

Naime, ona sada omogućava stanarima zoniranog područja da nakon što dobiju obaveštenje o isteku mesečne povlašćene karte za parkiranje, mogu da je plate onlajn u aplikaciji i tako pruže njeno važenje.

Foto: 24sedam/Katarina Mihajlović

– Kao i do sada, korisnik putem aplikacije dobija obaveštenje da mu je, ukoliko nije platio parkiranje u zoniranom području, izdata elektronska dnevna parking-karta, ali sada, prvi put, ima mogućnost i da je onlajn plati direktno iz aplikacije, i to sa popustom od 50 odsto – objašnjava Brdareva.

Takođe, kako dodaje, ova verzija aplikacije korisnicima pruža mogućnost da dobiju obaveštenje i o vozilima uklonjenim i premeštenim “paukom” po nalogu nadležnih organa, kao i obaveštenje o isteku vremena plaćenog parkiranja.

Pored toga, može se podesiti i da obaveštenja stižu za više registarskih oznaka vozila.

Porastao broj korisnika

Za samo dve nedelje, od lansiranja nove verzije aplikacije, porastao je i broj korisnika za više od 8.000.

– Na početku predstavljanja nove verzije aplikacije, veliki broj korisnika je zahtevao asistenciju prilikom registracije. S vremenom se broj korisnika koji imaju aplikaciju povećavao, a bilo je i slučajeva korisnika koji se nisu parkirali, ali su ušli u garažu samo da instaliraju aplikaciju uz asistenciju zaposlenih u “Parking servisu“ – objašnjavaju u ovom preduzeću.

 

Još jedna od novina je da se osim slobodnih parking-mesta u garažama i zoniranom području (na mestima gde su ugrađeni parking-senzori), u novoj verziji aplikacije prikazuju i lokacije za smeštaj vozila iz prekršaja.

Promo/ Parking servis

Podsetimo, uz pomoć aplikacije olakšano je plaćanje parkiranja, ne samo u zonama, već i u garažama i na parkiralištima, jer nema odlaska na blagajnu.

Olakšice za turiste

Kompletna aplikacija napravljena je i na engleskom jeziku, jer se, kako navodi Brdareva, upravo težilo ka tome da se strancima olakša kretanje i potraga za slobodnim parking-mestom u glavnom gradu Srbije, kao i plaćanje parkiranja.

– Aplikacija je izvanredno rešenje za turiste u Beogradu, jer mogu svojim platnim karticama iz zemlje iz koje su doputovali da plate parkiranje u garažama, parkiralištima i na ulici. Strani državljani su ranije imali problem sa plaćanjem parkiranja u zoni putem SMS-a, jer najčešće nemaju kartice za mobilni telefon domaćih operatera. “Parking servis” je i na njih mislio i putem aplikacije im je omogućeno plaćanje parkiranja u zoni putem platnih kartica (Visa, Master, AmericanExpress) ili dopunom depozita na aplikaciji – rekla je Brdareva.

Pročitajte još:

Elektronski šalter, odnosno eParking, digitalni je korisnički servis, koji je dostupan 24 sata dnevno, sa bilo koje lokacije na svetu.

Osmišljen je sa ciljem da se u bližoj budućnosti korisnici naviknu da sva svoja prava i obaveze mogu ostvariti i bez odlaska do klasičnih šaltera “Parking servisa” u Beogradu.

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike