Pasarela kod Ade Ciganlije još uvek nije prohodna: Rokovi probijani nekoliko puta, nikome nije jasno šta se čeka!?

21.04.2022

07:23

0

Izgradnja je počela u maju 2020. godine i trebalo je da bude završena za 120 dana

Pasarela kod Ade Ciganlije još uvek nije prohodna: Rokovi probijani nekoliko puta, nikome nije jasno šta se čeka!?
Pasarela kod Ade Ciganlija - Copyright 24sedam/Goran Sivački

Otvaranje pasarele kod Ade Ciganlije Beograđani nikako da dočekaju. Rokovi za puštanje u rad pešačkog mosta nekoliko puta su pomerani, a sada je uveliko prošao i mart, kada je pasarela, navodno, trebalo da bude konačno prohodna.

Iako deluje da je ovaj pešački prelaz u potpunosti završen - čak su i liftovi ugrađeni, kao i osvetljenje, on ipak još uvek nije u funkciji, jer se, navodno, čeka kraj procedure oko izmene građevinske dozvole.

Izgradnja je počela u maju 2020. godine i trebalo je da bude završena za 120 dana - do septembra iste godine. 

24sedam/Goran Sivački
 

Problemi su počeli već na samom početku izgradnje, jer je prvobitni projekat morao da se menja zbog vodovodnih i kanalizacionih cevi koje nisu bile ucrtane u katastar podzemnih instalacija, dok je sledeći razlog pomeranja roka bila pandemija koronavirusa.

Činilo se da će u septembru prošle godine pešački most konačno biti otvoren, međutim, donator "Commercial Developments", koji je gradu poklonio pasarelu od 100 metara, odnosno investitor "GTC Srbija", zatražio je izmenu tehničke dokumentacije zbog urbanističke začkoljice koja bi trebalo da bude, kako su oni tada objasnili, rešena za dve do tri nedelje. 

Nakon toga se u pojedinim medijima pojavila informacija da bi pasarela trebalo da bude prohodna u martu ove godine, ali se to nije dogodilo.

24sedam/Goran Sivački
 

Bez odgovora

Novinari portala 24sedam pokušali su da dobiju odgovor zbog čega pasarela još uvek nije otvorena, te su kontaktirali s nadležnim službama i kompanijama.

Iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju rekli su nam da se izgradnja realizuje u okviru donacije pravnog lica "Commercial Developments". Ova firma povezana je sa kompanijom "GTC Srbija", investitorom projekta pasarele, ali i celog građevinskog poduhvata izgradnje "Ada mola".

Do objavljivanja ovog teksta nismo dobili odgovor od investitora, kao ni od firme "Bauvesen", koja je izvodila radove.

24sedam/Goran Sivački
 

Podsetimo, gradnja ovog pešačkog mosta najavljena je još 2017, kada je postavljen kamen temeljac za prvi šoping mol na Čukarici, koji je otvoren u maju 2019.

Godinu dana kasnije, u maju 2020. počelo je izvođenje radova, a "Bauvesen" je imao 120 dana da završi projekat, ali pasarela od 1,1 miliona evra bez PDV-a još nije u upotrebi.

Bezbednost pešaka i brži protok saobraćaja

Projektom je predviđeno da pasarela premosti jedan od najopterećenijih pešačkih prelaza, na ukrštanju Radničke i Paštrovićeve ulice, a sanacija bi trebalo da unapredi i osigura bezbednost pešaka i protok saobraćaja.

Ova saobraćajnica će dobiti pešački most koji će imati dva kraka ukupne dužine 103,8 metara. Krak koji premošćava Radničku dugačak je 55,5 metara, a krak nad Paštrovićevom dug je 48,3 metara.

Sastojaće se od tri pristupa:

- duž Paštrovićeve uz Tržni centar “Ada mol” (lift i stepenište),

- u Radničkoj sa strane sadašnje autobuske stanice (lift i stepenište) i

- na strani Ade Ciganlije (lift i stepenište).

Bonus video

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike