Crna tačka ili nepažnja vozača: Prekoračenje brzine na Mostu na Adi može biti kobno

17.03.2021

19:02 >> 09:24

0

Autor: Jovana Vrećo

Na toj deonici je pravac, nema raskrsnice, ali je i S krivina, tu vozači, često, gube kontrolu, uđu u krivinu brže nego što treba, a put je zakrivljen - ka

Crna tačka ili nepažnja vozača: Prekoračenje brzine na Mostu na Adi može biti kobno
Copyright 24sedam/Katarina Mihajlović

Da li na Mostu na Adi postoji crna tačka ili do saobraćajnih nesreća dolazi zbog nepažnje vozača. Na skoro identičnom mestu, iz smera Banovog brda, na uključenju na most, u poslednjih pola godine bilo je više saobraćajnih udesa, a u nekim od njih bilo je, nažalost, i smrtnih ishoda.

Ta deonica tako je, naprečac, postala “crna tačka” za vozače, koji po mrežama komentarišu da taj deo ima “kontranagib”, da “vuče na suprotnu stranu”, kao i da je “prilično nesigurno za početnike, pogotovo kada počne kiša”.

Stručnjak za bezbednost saobraćaja Milan Vujanić za 24sedam kaže da, svakako, veći broj udesa na jednom mestu ukazuje da tu postoji problem.

– Taj deo je projektovan za gradske brzine, ali mnogi voze preko ograničenja, a simetrija puta nije takva, pa dolazi do sudara – kaže Vujanić.

On ukazuje da je reč o pravcu, da nema raskrsnice, ali i da je reč o “S” krivini.

– Tu vozači, često, gube kontrolu. Uđu u krivinu brže nego što treba, a put je zakrivljen i nije za velike brzine – izričit je naš sagovornik.

Prema njegovom mišljenju, na tom delu puta trebalo bi da se “fizičkim preprekama ograniči brzina”.

– Često i ja prolazim tom deonicom. Saobraćajnica je kvalitetna, pregledna, ali zbog radijusa i zakrivljenosti ne trpi veće brzine. Rešenje bi mogao da bude, na primer, ležeći policajac – zaključuje ovaj stručnjak.

Kobni sudari

Podsetimo, saobraćajna nesreća na tom mestu, u kojoj je poginuo dečak (16), dogodila se u decembru prošle godine, kada je vozač automobila “mini” izgubio kontrolu nad vozilom, zarotirao se i prešao u suprotnu traku gde se direktno sudario sa “renoom”.

Pročitajte još:

Takođe, tu se i početkom novembra prošle godine dogodila teška saobraćajna nesreća sa smrtnim ishodom, kada je poginuo devetnaestogodišnji Aleksandar P. Mladić je vozio automobil “reno klio”, koji je iz nepoznatog razloga prešao u suprotnu traku i došlo je do sudara sa još tri automobila, a on je hitno prevezen u Urgentni centar, gde je, nažalost, podlegao povredama.

Druge kritične tačke

Pored kružnog toka na Autokomandi i na Slaviji, kao kritične tačke, vozači često izdvajaju i: ugao ulica Vojislava Ilića i Ustaničke, ugao Cvijićeve i Bulevara despota Stefana, raskrsnicu ispred Terazijskog tunela, raskrsnicu kod šoping centra Ušće, kružni tok kod opštine Novi Beograd, kružni tok kod Bogoslovije i raskrsnicu kod Lidla na Čukarici.

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike