Svi su gledali derbi! Arena se pohvalila rekordnom gledanošću, većom od skoro svih sa nacionalnom frekvencijom

28.02.2022

14:25

0

Oboren je rekord postavljen na jesenjem derbiju

Svi su gledali derbi! Arena se pohvalila rekordnom gledanošću, većom od skoro svih sa nacionalnom frekvencijom
KATA8937 - Copyright 24sedam/Katarina Mihajlović

Televizija Arena oborila je rekord gledanosti kada je u pitanju večiti derbi. Ova sportska televizija objavila je dan nakon meča Crvene zvezde i Partizana brojke, koje jasno pokazuju da je postavljen novi rekord.

- Vrhunski sportski sadržaj tokom 166. "večitog" derbija, praćen sjajnom produkcijom i detaljnim analizama najzanimljivijih detalja toliko je zainteresovao gledaoce u Srbiji da je program najbolje sportske televizije u regionu kada je gledanost u pitanju, nadmašio skoro sve televizije sa nacionalnom frekvencijom – navedeno je iz ove televizije.

Novi rekord je oborio stari, koji je postavljen tokom septembarskog duela "večitih".

- Direktan prenos 166. večitog derbija koji je ekskluzivno emitovan na programu Arena 1 Premium ponovo je pomerio granice gledanosti. Kao i posle prethodnog, septembarskog odmeravanja snaga Crvene zvezde i Partizana i ovoga puta Arena je podigla lestvicu i nastavila da podiže standarde. Okršaj crveno i crno-belih na stadionu "Rajko Mitić" imao je najveću gledanost otkada se vrše merenja gledanosti TV Arena Sport. Sa skoro milion gledalaca (988 hiljada) koji su tog dana pratili sadržaj Areninih kanala postavljen je apsolutni rekord. Prethodni je iznosio 868 hiljada.

Prosečna gledanost od 524.069 gledalaca je najveća gledanost izmerena na Areni tokom jednog prenosa sportskog događaja. Ali to nisu jedine impozantne brojke. Rejting od 7,8 odsto odnosno čak 9,4 odsto u jednom trenutku su rekordi kada je u pitanju gledanost. U ciljnoj grupi naše televizije koju čine muškarci uzrasta od 18-54 godine su takođe oboreni rekordi gledanosti. Prosečan rejting kod navedene populacije iznosio je 8,6 odsto, odnosno maksimalnih 10 odsto u jednom trenutku.

- Za vreme večitog derbija, Arena 1 Premium je bila druga najgledanija televizija, računajući i emitere sa nacionalnom frekvencijom. Samo je prvi program Radio Televizija Srbije sa prosečnih 10,1 odsto bila ispred naše televizije. Gledaniji smo bili od Pinka koji je imao 5,4 odsto udela u gledanosti, Prve sa 4 odsto, Happy TV sa 2 odsto, B92 sa 0,5 odsto i RTS 2 sa 0,3 odsto – navodi se u saopštenju.

Takođe, studijska emisija s stručnim analizama emitovana nakon derbija je zabeležila ogromnu gledanost i bila je drugi najgledaniji sadržaj tokom 27. februara. Prosečni rejting od 3 odsto u ukupnoj populaciji i čak 4,4 odsto kod muške populacije starosti od 18-54 je u vrhu gledanosti svih studijskih emisija koje je realizovala TV Arena Sport.

U periodu 25. februara do 6. marta Arena sport emitovaće preko 600 sati premijernog programa ili skoro neverovatnih 60 sati dnevno od toga čak 48 prenosa u domaćoj produkciji što je oko 100 sati programa.

- TV Arena sport se ovim putem zahvaljuje svim svojim vernim gledaocima i obećava da će se truditi da u narednom periodu u svakom mogućem pogledu podigne kvalitet svog programa na obostrano zadovoljstvo.

Bonus video:

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: 24sedam

Možda vas zanima

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike