„Misteriozne igračke“ – novi trend među mladim Kinezima

12.12.2020 | 12:00 >> 23:29

Autor: Slavica Kalaba

Kutija sa igračkama košta osam dolara ali dok ih ne otvorite ne znate šta ste kupili

Copyright Pixabay

Kineska kompanija Pop Mart iz Hong Konga postala je poznata po “misterioznim igračkama”. Kupci kutiju plaćaju osam dolara i sve što znaju je da se unutra nalaze igračke ali ne i koje. Tek kada plate i otvore, saznaju šta su dobili.

Ovakve igračke najviše kupuju mladi Kinezi i to im je postala neka vrsta strasti, više nego dizajnerska odeća ili kompjuteri. Stručnjaci se slažu da se radi o neobičnom i zanimljivom fenomenu i smatraju da je novi trend mešavina aktuelnih trendova popularne kulture.

Master ekolog Kristina Vukov nema posao, ali hekla lutke i voćkice

Zahvaljujući tome, kompanija Pop Mart je na berzi zaradila 674 miliona dolara što će iskoristiti kako bi otvorila još radnji i kako bi se proširili i na inostranstvo. Vrednost kompanije trenutno iznosi sedam milijardi dolara.

Prošle godine zarada im se utrostručila a potpisali su ugovore za licence figurica Volta Diznija i Univerzal Studija, kao i prodaju igračaka drugih proizvođača.

Neko skuplja vešalice, neko pisaće mašine

Samo prošlog petka kompanija je doživela neverovatan rast na tržištu deonica a njen vlasnik Vang Nin je još više uvećao svoje lično bogatstvo koje se procenjuje na tri milijarde dolara.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam