Šta pooštreni propisi o izduvnim gasovima donose vozačima i proizvođačima automobila

16.09.2020 | 23:07 >> 23:43

Autor: M. I.

Emisije ugljen-dioksida bi, u periodu od 2021. do 2030. godine, trebalo da budu snižene za čak 50 odsto

Copyright Profimedia

Smanjenje emisije izduvnih gasova jedan je od imperativa koji će se postaviti pred proizvođače automobila u deceniji koja je pred nama. Prema pisanju minhenskog lista Zidojče cajtung, to bi trebalo da znači da će se u Evropi, a pre svega u državama članicama EU, u tom periodu drastično povećati proizvodnja hibirdnih i električnih automobila, koji imaju malu ili nikakvu emisiju CO2.

Pretpostavlja se i da će kontrola upotrebe plag-in hibrida biti detaljnije praćena, budući da postoji sumnja da te automobile vozači gotovo uopšte ne pune strujom “na utičnicu”, već da ih koriste kao klasične hibirde, zbog čega emituju mnogo više štetnih gasova od očekivanog.

Kao posledica svega toga, može se očekivati da će se slika u salonima automobila širom Evrope u narednoj deceniji značajno promeniti, i da će u njima biti sve manje mesta za benzince i dizelaše. To predstavlja veliki izazov za veliki proizvođače, kakve su upravo kompanije tzv. velike nemačke trojke.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam

Izvor: Telegraf