Ako kupujete polovni auto koji je prešao 100.000 kilometara, ovih 20 modela su se najbolje pokazali

26.02.2022 | 09:25

Na opsežnom testu izdržljivosti neki modeli se nameću kao dobar izbor, ali na neke nedostatke bi trebalo pripaziti

Copyright Pexels

Kada odlučite da kupite nov automobil, sve je prilično transparentno i jasno. Ali šta ako niste srećnik s pozamašnim računom ili velikom platom i morate da kupite polovni automobil.

I šta ako kupujete polovnjak koji je već preša 100.000 kilometara? 

Na koje modele da se fokusiratei i na koje detalje treba da pripazite?

Na opsežnom testu izdržljivosti, nemački Auto Bild otkrio je koji modeli se nameću kao dobra kupovina.

Najpouzdaniji model automobilii nakon 100.000 pređenih kilometara:

20. Kia Ceed 1.6 GDi – Korejski kompakt skupio je manje negativnih bodova od lidera klase VW Golfa. Jedine probleme predstavlje sistem start-stop.

19. Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS – Jedina stvar koju hitno treba popraviti je navigacioni sistem. Sve ostalo zaslužuje odličnu ocenu.

18. Mercedes C 250 d (W205) 4Matic – Nakrcan je osetljivom tehnologijom koja do kraja testa ipak nije zakazala. Najviše impresionira kvalitet materijala u enterijeru.

17. Mini Countryman – Jedinu neplaniranu posetu servisu izazvao je kvar centralnog digitalnog ekrana.

24sedam/Katarina Mihajlović
 

16. Hyundai Tucson 2.0 CRDi 2WD – Motor i menjač rade kao prvog dana. Prilikom rastavljanja uočene su samo sitnice poput tačkica rđe na karoseriji.

15. Hyundai i30 SW 1.6 CRDI – Korejska marka vrlo je pouzdana i ne stvara probleme kupcima. Zamerka ide na račun loše izolacije.

14. BMW X1 xDrive20i – Glatko pređenih 100.000 kilometara, jedino je navigacija pokazivala manjkavosti.

13. Ford Focus 2.0 EcoBlue – Focus je na kraju testa bio u vrhunskoj formi. Pojavila se tek neprimetna površinska rđa.

12. VW Tiguan 2.0 TSI – Tek prilikom rastavljanja uočena je greška: sitna korozija na donjij ivici prtljažnika.

11. Volvo XC60 D4 – SUV opravdava svoju visoku cenu, motor je i posle 100.000 km u vrhunskoj formi, ali Volvo bi trebalo da iskoreni rđu na podvozju.

10. Kia Sportage 2.0 CRDi AWD – Pouzdanost na najvišem nivou, Kia se odavno prestala izdvajati samo po ceni i postala je veliki konkurent nemačkim modelima.

Pexels
 

9. VW Golf Sportsvan 1.4 TSI – Uverljivo i bez kvarova prešao 100.000 km pa je test produžen za još 50.000 km. I tu deonicu je prošao bez problema.

8. Toyota Prius IV – Tehničke komponente nisu potrošene, pronađeni su tek sitni tragovi korozije na karoseriji.

7. Mazda CX-5 Skyactiv-D 184 AWD – Prošla test bez značajnijih nedostataka, jedva primetna korozija počela se pojavljivati ​​ispod prtljažnika.

6. Suzuki Swift Sport 1.4 Boosterjet – Bez problema prošao test izdržljivosti, nakon rastavljanja pronađena je rđa na podvozju.

5. Audi A4 B9 Avant 2.0 TFSI – Prilikom rastavljanja nakon 100.000 km nisu uočeni problemi ni bilo kakvi razlozi za reklamaciju.

Pexels
 

4. Seat Ateca 1.4 Eco TSI – Nakon dužih putovanja, nekoliko vozača se požalilo na bolove u leđima, inače se radi o besprekornom automobilu.

3. Audi A6 Avant 2.0 TDI – Nakon gotovo 115.000 kilometara, osim parking senzora, nije zabeležen nijedan kvar.

2. BMW Z4 - Prošao je test izdržljivosti od 100.000 km bez bilo kakvih komplikacija.

1. Audi A3 Sportback 1.4 TFSI – Nema kvara, nema štete. Završni pregled nakon rastavljanja nije otkrio nikakve probleme.

Bonus video:

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam

Izvor: 24sedam/ jutarnji.hr