"Kidamo digital već 10 godina": Da li je to hrabrost ili potreba tržišta?
31.05.2021 | 15:57 >> 16:04
Kako i koliko je Srbija napredovala u digitalnoj industriji biće predočeno na najznačajnijem događaju iz te oblasti u regionu
Svedoci smo digitalne (r)evolucije koja je postala deo naše svakodnevice – kako potrošača i krajnjih korisnika, tako i oglašivača i marketinških stručnjaka.
Sve je na klik, svima dostupno, ali ono što je sigurno je da bez dobrog i hrabrog poteza nema ni uspeha bilo kog proizvoda.
Tako je, sada već čuveni brend (Rum) Kasato za 30 godina stekao kultni status bez ikakvog oglašavanja, ali uz jedan piratsko-hrabar potez je doživeo je da bude tema serijala sjajnih stripova o Kasato Piratu. Sudeći po metrikama, privukao je pažnju omladine ostvarivši na kraju i sjajne biznis rezultate.
Upravo o ovom podvigu govoriće Milja Šljakinić iz agencije “Žiška” i Andreja Srećković iz kompanije “Jaffa Crvenka” tokom predstavljana studije slučaja „na najznačajnijoj digitalnoj konferenciji u regionu “Digital Day Lite”, koja će se održati u hibridnom formatu 3. juna 2021.
Inače, glavne teme predavanja i panela tokom “Digital day-a”biće i rekapitulacija ključnih dešavanja u digitalnoj industriji od njenog postanka.
Ono što će biti predočeno je kako se digital transformisao u ono što je danas, kao i kako je to uticalo na digitlane profesionalce i korporacije, ali i kakva su predviđanja za period pred nama.
U okvoru tri panel diskusije i “5 keynote” predavanja svetski i domaći strušnjaci preneće svoja iskustva i ocene.
Tako će učesnici panel diskusije „State of digital: 2011 vs 2021“ pokušati da odgovore na pitanja nije li faktor vremena u digitalu potpuno irelevantan s obzirom na to da se promene dešavaju svakodnavno.
DA LI SMO VEĆ PREŠLI PUT OD LOKALNE DO GLOBALNE KONKURENCIJE?
Raspravljaće se i o tome da li smo iz koncepta lokalne konkurencije prešli na koncept globalne, da li srpski digitalci pobeđuju u „meču“ digitalnih trendova i zašto…
Na pitanja će odgovarati digitalni asovi: Srđan Šaper, osnivač I&F grupe i Igor Žeželj, Chief Executive Officer u Adria Media Grupi. Moderator panela je Aleksandra Martinović, Chief Executive Officer portala Srbija Danas.
U panelu “Kidamo li digital već deset godina?“ govoriće se o tome kako je od izolovanih feonmena došlo do neverovatne ekspanzije digitalnih agencija, o nastanku i razvoju digitalnog marketinga u Srbiji, o tome kako je sve počelo i kako su nastale prve digitalne marketinške agencije – da li je to bila hrabrost, vizija ili prosta potreba tržišta.
A da ovaj panel ne bi bio samo hronika digitalne industrije u sumiranju gde su i šta uradili za ovih deset godina i da li su zaista pokidali taj digital učestvovaće: Danka Trbojević, Managing Director agencije Drive, Goran Jankuloski, menadžment partner iz Žiške, Vesna Ćeranić, Associate Partner iz agencije Executive Group i Igor Grmuša, Country Manager iz agencije Degordian. Moderator panela je Ivan Živković, Managing Director iz agencije Pioniri Communications.
PREDSTAVNICI TIKTOKA I BURGER KINGA DAĆE SVOJ PEČAT
Konferencijski program otvoriće Igor Černiševski, Head of Digital u “Direct Media United Solutionsu” koji će predstaviti AdEX istraživanja za 2020. godinu, a u okviru koga će biti predstavljeni podaci o veličini i obimu tržišta digitalnog oglašavanja na globalnom nivou i u Srbiji.
U okvoru tri panel diskusije i “5 keynote” predavanja svetski i domaći strušnjaci preneće svoja iskustva i ocene, a među njima se izdvajaju stručnjaci iz vodećih mulitnacionalnih kompanija kao što su TikTok i Burger King.
Upravo će prvi predavač biti Ivan Radojičić, Brand Partnerships Manager kompanije TikTok u Njujorku.
Predstavnik ove vrlo popularne društvene platoforme, koja u poslednje dve godine beleži fantastičan uspon kada je reč o broju korisnika, prvi put nastupa u Srbiji.
Radojičić će govoriti o tome kako je ova platforma kreirana za zabavu i razonodu, sa misijom da inspiriše kreativnost i donosi pozitivno raspoloženje kod svojih korisnika.
Aplikacija TikTok koja je zaludela ceo svet danas je postao neiscrpan izvor viralnih trendova.
I ne samo to, TikTok svakodnevno pruža značajne poslovne efekte brendovima, agencijama i kreatorima širom sveta. Ono što je verovatno i najinteresantnije je to što će gledaoci će saznati kako brendovi mogu da se aktiviraju na ovoj platformi.
Soco Nunez de Cela, predstavnica te kompanije “Burger King” govoriće o tome kako su se razvijale oglašivačke kampanje na digitalnim kanalima i kako je komunikacija sa potrošačima na društvenim mrežama i portalima imala efekte u daljoj izgradnji jednog globalnog brenda kakav je Burger King.
Između ostalih na skupu će učestvovati i Gerton Bejo, osnivač i CEOagencije “Vatra”, koji je nakon studija 2D i 3D dizajna i komunikacija u Velikoj Britaniji diplomirao dizajn i oglašavanje, a kasnije se specijalizovao za istoriju umetnosti u Velikoj Britaniji
Svoje predavanje o evoluciji digitalnih oglasnika kao konstanti, održaće Biljana Stojković, Chief Digital Officer iz oglasnika Sasomange, kojim će dati osvrt na to kako su se oglasnici istovremeno prilagođavali digitalizaciji i navikama potrošača.
Pročitajte još
Istog dana, nakon konferencijskog programa, biće održana i dodela nagrada IAB MIXX Awards najboljim digitalnim agencijama za kampanje i projekte realizovane u toku 2020. godine.
Svi oni koji su zainteresovani, uz prethodno obezbeđenu kotizaciju, će moći prate online prenos konferencije Digital Day Lite uživo na veb strani www.digitalday.rs.