Od korone se razboleo i marketing

27.05.2021 | 07:03

Autor: Georgi Mitev Šantek

Na oglašavanje u Nemačkoj dato 3,4 odsto manje ali onlajn oglašavanje izvuklo prosek

Copyright Pixabay/Photo Mix

Marketinška industrija u Nemačkoj prošle godine je bila teško pogođena pandemijom korona virusa.

Investicije u oglase su 2020. opale za 3,4 odsto na ukupno 33,7 milijardi evra a neto prihodi od oglasa opali su za pet odsto, ukazuje Centralno udruženje nemačke marketinške industrije (ZAW).

Snažni rast kod onlajn oglasa kompenzovali su delimično gubitke oglasa u drugim oblastima.

Pročitajte još:

Udeo marketinške industrije u BDP-u je prošle godine ukupno opao sa 1,4 na 1,3 odsto.

Za ovu godinu ZAW očekuje na jesen oporavak marketinške industrije, ali će ona, kako dodaju, uslediti samo ako politika postavi smernice za oporavak privrede i time ohrabri privredu i oglašivače.

Povratak na predkrizne budžete za oglase u privredi ZAW očekuje od 2022. godine.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam