Srpska avio-kompanija ostvarila rast onlajn prodaje: Sve više karti kupuje se pomoću aplikacija

19.07.2021 | 09:36 >> 09:44

Autor: Slađana Gavrić

Onlajn kanali prodaje su se udvostručili u odnosu na isti period 2019. godine, navode u kompaniji Er Srbija

Copyright Sve više putnika karte kupuje putem aplikacije; Foto: Promo/Er Srbija

Tokom prvih šest meseci 2021. godine, 53 odsto od ukupnog broja prodatih avio-karata kupljeno je putem direktnih prodajnih kanala Er Srbije, odnosno putem veb-sajta, mobilne aplikacije, Kontakt centra i poslovnica Er Srbije, što predstavlja značajan rast u odnosu na isti period u 2019. godini, kada je taj udeo iznosio 32 odsto.

Tom rezultatu su najviše doprineli onlajn kanali prodaje, sa 44 odsto udela u ukupnoj prodaji, što ukazuje na to da se taj procenat udvostručio u odnosu na isti period 2019. godine, kada je dostigao 21 odsto.

Udeo avio-karata kupljenih putem digitalnih prodajnih kanala Er Srbije beleži značajan rast na mesečnom nivou, pa je tako sa 40 odsto ostvarene onlajn prodaje u januaru taj udeo porastao na 50 odsto u maju i junu.

Copyright Foto: Promo/Er Srbija

Trendu rasta popularnosti prodaje putem onlajn kanala doprinela su konstantna unapređenja veb-sajta i mobilne aplikacije nacionalne avio-kompanije, uz jednostavnost i bezbednost samog modela kupovine koji predstavlja idealno rešenje u još uvek aktuelnim okolnostima pandemije korona virusa.

U prvoj polovini 2021. godine, opciju prijave na let putem interneta koristilo je 21 odsto putnika, iako ova vrsta prijave trenutno nije dostupna na velikom broju destinacija, usled restriktivnih mera zbog pandemije.

– Kako bismo putnicima u svakom trenutku pružili najbolje moguće korisničko iskustvo, trudili smo se da konstantno razvijamo naše platforme i prilagođavamo se promenama koje je pandemija izazvala u navikama ljudi. Uvodili smo promene na našem veb-sajtu, redovno ažurirali mobilnu aplikaciju i radili na unapređenju sistema onlajn rezervacije, čime smo kreirali sveobuhvatno i funkcionalno rešenje za putnike – izjavio je Srđan Prokić, viši menadžer za E-commerce u Er Srbiji.

On je istakao da Er Srbija nastavlja da radi na novim projektima.

– Radujemo se što ćemo olakšati pretragu i rezervaciju letova i omogućiti personalizovane ponude za naše korisnike – naglašava Prokić.

Pročitajte još

Srpski nacionalni avio-prevoznik je od početka januara do kraja juna ove godine zabeležio rast od čak 224 odsto u broju registrovanih ličnih naloga putnika na e-commerce kanalima, u odnosu na isti period 2020. godine, odnosno 111 odsto u poređenju sa istim mesecima 2019. godine. Otvaranjem ličnog naloga na sajtu airserbia.com putnici izbegavaju obavezu stalnog unošenja podataka prilikom svake kupovine, ujedno ostvarujući i pravo na popuste.

U cilju što bržeg rešavanja problema, Er Srbija je nedavno unapredila sajt uvođenjem alata za prikupljanje povratnih informacija korisnika tokom njihovih sesija na samom veb-sajtu, prilikom onlajn kupovine karata ili onlajn prijave na let.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam