Crna tačka ili nepažnja vozača: Prekoračenje brzine na Mostu na Adi može biti kobno
17.03.2021 | 19:02 >> 09:24
Na toj deonici je pravac, nema raskrsnice, ali je i S krivina, tu vozači, često, gube kontrolu, uđu u krivinu brže nego što treba, a put je zakrivljen - ka
Da li na Mostu na Adi postoji crna tačka ili do saobraćajnih nesreća dolazi zbog nepažnje vozača. Na skoro identičnom mestu, iz smera Banovog brda, na uključenju na most, u poslednjih pola godine bilo je više saobraćajnih udesa, a u nekim od njih bilo je, nažalost, i smrtnih ishoda.
Ta deonica tako je, naprečac, postala “crna tačka” za vozače, koji po mrežama komentarišu da taj deo ima “kontranagib”, da “vuče na suprotnu stranu”, kao i da je “prilično nesigurno za početnike, pogotovo kada počne kiša”.
Stručnjak za bezbednost saobraćaja Milan Vujanić za 24sedam kaže da, svakako, veći broj udesa na jednom mestu ukazuje da tu postoji problem.
– Taj deo je projektovan za gradske brzine, ali mnogi voze preko ograničenja, a simetrija puta nije takva, pa dolazi do sudara – kaže Vujanić.
On ukazuje da je reč o pravcu, da nema raskrsnice, ali i da je reč o “S” krivini.
– Tu vozači, često, gube kontrolu. Uđu u krivinu brže nego što treba, a put je zakrivljen i nije za velike brzine – izričit je naš sagovornik.
Prema njegovom mišljenju, na tom delu puta trebalo bi da se “fizičkim preprekama ograniči brzina”.
– Često i ja prolazim tom deonicom. Saobraćajnica je kvalitetna, pregledna, ali zbog radijusa i zakrivljenosti ne trpi veće brzine. Rešenje bi mogao da bude, na primer, ležeći policajac – zaključuje ovaj stručnjak.
Treći put za mesec dana! Voze brzo a ne znaju pa tako sjebu sebe a i druge! pic.twitter.com/QTv6c8Smhz
Kobni sudari
Podsetimo, saobraćajna nesreća na tom mestu, u kojoj je poginuo dečak (16), dogodila se u decembru prošle godine, kada je vozač automobila “mini” izgubio kontrolu nad vozilom, zarotirao se i prešao u suprotnu traku gde se direktno sudario sa “renoom”.
Pročitajte još:
Takođe, tu se i početkom novembra prošle godine dogodila teška saobraćajna nesreća sa smrtnim ishodom, kada je poginuo devetnaestogodišnji Aleksandar P. Mladić je vozio automobil “reno klio”, koji je iz nepoznatog razloga prešao u suprotnu traku i došlo je do sudara sa još tri automobila, a on je hitno prevezen u Urgentni centar, gde je, nažalost, podlegao povredama.
Druge kritične tačke
Pored kružnog toka na Autokomandi i na Slaviji, kao kritične tačke, vozači često izdvajaju i: ugao ulica Vojislava Ilića i Ustaničke, ugao Cvijićeve i Bulevara despota Stefana, raskrsnicu ispred Terazijskog tunela, raskrsnicu kod šoping centra Ušće, kružni tok kod opštine Novi Beograd, kružni tok kod Bogoslovije i raskrsnicu kod Lidla na Čukarici.