Prijave Komunalnoj miliciji i preko društvenih mreža: Evo na šta se Beograđani najviše žale

16.06.2022 | 09:47

Na teren izlaze za desetak minuta

Copyright 24sedam/Nenad Vujanović

Komunalna milicija u Beogradu napravila je, pored sajta, i naloge na društvenim mrežama da bi građani u realnom vremenu mogli da prikažu svoje probleme i upute prijave, rekao je pomoćnik direktora Komunalne milicije Beograda Ranko Šekularac.

On je naveo da su se trudili da uspostave komunikaciju sa građanima i da čuju od njih šta su problemi, naveo je Šekularac gostujući na RTS.

Tanjug/Miloš Milivojević
Ranko Šekularac

- Napravili smo portal Komunalne milicije, gde već dva meseca primamo prijave i brže reagujemo po njima, ali smo otvorili i nalog na Tviteru, Fejsbuku i Instagramu da nam sugrađani u realnom vremenu prikazuju svoje probleme i upućuju prijave, gde mi reagujemo najbrže što možemo - rekao je Šekularac.

Najviše se, kaže, žale na nepropisno parkiranje i na buku u ugostiteljskim objektima i stanovima.  Što se tiče brzine reakcije, napominje da to zavisi od dela grada i vrste problema, i koliko raspoloživih patrola imaju na terenu.

- Mislim da nam desetak minuta treba najviše da izađemo na ovu vrstu prijave, pogotovo ako se radi o centralnom gadskom jezgru - ističe Šekularac.

Bonus video:

var player = new Clappr.Player({source: "https://media-24sedam.ott.solutions/media-24sedam/video_content/64c3d6126c143cbbdfa2636a/2022/06/01/64c4e9adb45738d81958c380/uhd/64c4e9adb45738d81958c380.mp4/playlist.m3u8",parentId:"#VMS_64c4e9adb45738d81958c380",poster:"https://cdn.brid.tv/live/partners/20325/snapshot/1033768_th_1655370901.jpg",playback: {preload: 'metadata',controls: false,playInline: true,recycleVideo: Clappr.Browser.isMobile,crossOrigin: 'anonymous',externalTracks: []}});

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam

Izvor: 24sedam/ RTS