Modna kuća „Živanši" kritikovana zbog ogrlice u obliku omče na Nedelji mode u Parizu: Omča je strašna i kad sija

06.10.2021

13:55

0

Ovo je bila prva revija Metjua Vilijamsa otkako je kreativni direktor ovog luksuznog brenda

Modna kuća „Živanši" kritikovana zbog ogrlice u obliku omče na Nedelji mode u Parizu: Omča je strašna i kad sija
profimedia-0636769646 - Copyright Profimedia

Francuska modna kuća „Živanši" našla se na udaru kritike pošto su njihove manekenke na modnoj pisti nosile ogrlice u obliku omče na Nedelji mode u Parizu.

Tri manekenke su nosile zlatne i srebrne verzije ovog nakita na „Živanši" reviji proleće-leto 2022. u nedelju, piše BBC.

Pre dve godine kompanija Barberi se izvinila zbog dukserice sa omčom.

- Pomislili biste da je industrija naučila da ne kači modelima o vrat stvari koje liče na omču - objavio je modni nalog Diet Prada na Instragramu.

- Ova „Živanši" ogrlica koja je upravo sišla sa modne piste opasno hoda ka tome.

- I zaista vas tera da se zapitate kako niko nije primetio, ali avaj… istorija se ponavlja - dodaje.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Diet Prada ™ (@diet_prada)

Aktivistkinja i umetnica Kim Saira je napisala:

- Kako se dogodilo da ovako nešto prođe pored nekolicine ljudi pre ove revije i da su svi pomislili kako je ovo u redu? I zašto povodom toga uopšte nisam iznenađena?

Profimedia

Ogrlica je predstavljena u okviru prve modne revije Metjua Vilijamsa, kreativnog direktora „Živanšija", otkako je prošlog leta postao deo ovog luksuznog brenda.

Za modni časopis „Vog", Metju Vilijams je rekao rekao da su komadi „kompleksni i da se na njima veoma posvećeno radilo" i da je u njihovoj izradi učestvovao i američki umetnik Džoš Smit.

Inspirisale su ih slike personifikacije smrti, naveo je.

Iz kompanije „Živanši" nisu komentarisali reakcije na ogrlicu.

 

Kada je 2019. izbio skandal oko „Barberija", jedna njihova manekenka - Liz Kenedi, napisala je u dugačkoj objavi na Instagramu: Samoubistvo nije moda.

Šef „Barberija" Marko Gobeti izjavio je da je kompaniji „duboko žao zbog uznemirenosti" koju su izazvali.

Dodao je da je to bilo „bezosećajno" sa njihove strane i da su „pogrešili".

Poslednjih godina, modna industrija je u više navrata izazivala kontroverze.

„Guči" je povukao vuneni džemper iz prodaje 2019. godine zbog kritika da podseća na crno lice - vrsta pozorišne šminke kojom se ismevaju Afroamerikanci.

Kompanija „Prada" je takođe povukla garderobu na kojoj se nalazila slika koja je podsećala na crnog majmuna sa velikim crvenim usnama.

Kejti Peri je uklonila dva artikla iz svog asortimana cipela posle pritužbi da je jedan od dizajna rasistički.

Polemiku je 2016. godine pokrenula i kompanija „Dolče i Gabana" kada je jedan par obuće iz kolekcije proleće-leto nazvala „robovske sandale".

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: D. R.

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike