Zaboravljene marke automobila: Pogledajte spisak brendova koji su nestali iz Evrope u poslednjih 15 godina (FOTO)

06.11.2021

09:30

0

Automobili koji su nestali sa evropskog tržišta

Zaboravljene marke automobila: Pogledajte spisak brendova koji su nestali iz Evrope u poslednjih 15 godina (FOTO)
Dodge - Copyright Profimeda

Cadillac – Nije ni čudo što Evropljani nisu želeli Cadillac. Kadilak se povezuje sa svime što je neevropsko. Prevelika, premekana suspenzija, generalno besmislena. Mnogo opreme, ali loše sastavljena, i motor koji troši dosta goriva sa prosečnim performansama. Da, svi ovi stereotipi su bili tačni do oko 1980. Međutim, još uvek je bilo nemoguće ubediti Evropljane da se prestiž može razlikovati od nemačkog, pa je Kadilak morao da propadne na evropskom tržištu već 2009. godine. Najveći promašaj bio je mali BLS model sa karakteristikama Fijata i Opela, dok je jedini model vredan kupovine sa današnje tačke gledišta - Eskalajd. Sve dok možete igrati košarku i repati, naravno.

Pixabay
 

 

Chevrolet – Do danas ne razumem odluku da se Chevrolet povuče iz Evrope. Ovaj brend je imao veliki potencijal, rastao je na skoro svim tržištima, odlično je prošao i imao je lepu ponudu. Ševroleti su bili bolji od Opela. Dobro su se prodali, i odjednom preko noći kraja, skoro, više nema, hvala, potpisano od General Motorsa.

Pixabay
 

 

Chrysler – Evropu je napustio 2010. Verovatno će uskoro nestati iz SAD. Brend bez budućnosti, ali sa sjajnom prošlošću, punom drumskih kruzera, zelenim plišanim presvlakama i V8 motora. Kasnije poznat po minivanima. U Evropi, brend je prodavao osrednje automobile poput Chrysler PT Cruisera ili Sebringa, najnovije generacije Voiagera i prilično cool poput 300C. A 300C, u eventualno dizel verziji, bio bi moj izbor ako bih morao da kupim moderni Chrysler.
 

Pixabay
 

 

Daewoo – Teško je poverovati da su ovi automobili bili toliko popularni u i ne tako davno. Marka Daevoo nema pojma. Ona je nestala. U Nemačkoj je posle 2004. godine prodavan Chevrolet, pod brendom Daevoo - na primer Aveo je bio Kalos, Chevrolet Lacetti - Daevoo Nubira II, Daevoo Tacuma se zvao Chevrolet Rezzo itd. Svi su bili čvrsti i prilično dosadni.

Daihatsu – Toyotina kupovina Daihatsua onemogućila je širenje na evropsko tržište. Nije imalo smisla kada ste se fokusirali na segment malih automobila. Daihatsu je imao veliku bazu obožavatelja u Nemačkoj, Holandiji i Velikoj Britaniji, ali to nije bilo dovoljno. Iako mehanički modifikovani, mali Daihatsu bili su truli i prilično opasni. Pored toga, nije bilo modernih modela, a poslednji pokušaj bio je čudno dizajniran Daihatsu Materia, ružna unutrašnjost i mikro prtljažnik.

Pixabay
 

Dodge – Još jedan od brendova Stellantis, koji je emigrirao iz Evrope 2010. Ne znam šta je ovde pokušao da osvoji, gurajući kupce modele kao što su Avenger (sa 2.0 TDI PD !!!), Journey (poznat od 2011. kao Fiat Freemont !!! ) ili Nitro radije da se ne sećamo). Dodge je savršeno otelotvorio sve što Evropljani mrze u američkim automobilima. Veliki su, mekani kao dušek bez opruge, a unutra imaju Starbucks kartonski držač za čaše. Hajde da dodamo noćni dizajn i male enterijere sa ogromnim spoljašnjim dimenzijama.

Pixabay
 

 

Hummer – Brend je nedavno oživeo. U ponudi je (na ovim prostorima) bio samo motor 3.7, a 2010. godine Hamer je bankrotirao. Kada me je jedan sarajevski ugostitelj jednom pitao da li da kupi BMW X5 ili Hummer, posavetovao sam ga da, ako se odluči za Hamer, odmah kupi burmu i stavi je na auspuh budućeg automobila - još su zajedno. - srećno do kraja života.

Pixabay
 

 

Bonus video

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: B92

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike