Istina je, Maradona je vozio i čuveni „fijat 128“: Neobične automobilske priče pokojne fudbalske legende

30.11.2020

11:52 >> 19:20

0

Autor: Z. A.

I u ovom segmentu iskakao je iz okvira

Istina je, Maradona je vozio i čuveni „fijat 128“: Neobične automobilske priče pokojne fudbalske legende
Copyright Profimedia

Dijego Armando Maradona napustio je ovaj svet u 61. godini života. Legendarni Argentinac ostaće upamćen kao jedan od najboljih fudbalera u istoriji, ali ono što je manje poznato jeste njegova automobilska priča.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI I: Osećajte se kao predsednik: Kupite neki od Trampovih luksuznih automobila koji će se naći na aukciji

Porše 924

elaferspot.com

Ovo je bukvalno početak. Mnogi od nas su svoju vozačku karijeru započeli u „fićama“, „stojadinima“ i „jugićima“, ali Maradona je imao tu sreću da njegov prvenac bude „porše 924“. Kupio ga je kao polovnjaka, a same specifikacije ovog automobila bile su posebne – smeđa karoserija s dvotonskim smeđim enterijerom.

Ovaj „porše“ kupljen je 1980. u Argentini, kada je Maradona imao 19 godina. Nije ga posedovao dugo, 1982. se Dijego pridružio redovima FK Barselona i preselio u Španiju. Nakon toga je 924 bio u rukama brojnih kolekcionara, od kojih je jedan čak tražio „suludih“ 500.000 dolara za njega.

Fijat 128

zeperfs.com

Mlad ste fudbaler i upravo ste potpisali ugovor s Barselonom. Šta radi većina današnjih klinaca koja se nađe u sličnoj situaciji? Pa, kupuje što brži, veći, skuplji automobil. Maradona je sebi priuštio skromni „fijat 128“. Kupio ga je u Španiji, ganc novog. Dokaz da je Maradona voleo automobile i vozio je ono što bi mu zadovoljavalo potrebe. Kasnije je posedovao „reno fuego“, „ford sijeru (XR4)“ i „MINI kuper“.

Ferari testarosa i priča o F40

amazon.com

Zatim su usledile neke lepe stvari. Dijego se 1987. preselio u Italiju, gde je igrao za Napoli. U zemlji „Ferrarija“, došlo je vreme i za jedan „ferrari“. Maradona je želeo „testarosu“, ali crnu. Međutim, „il Commendatore Enco Ferari pokušao je Dijegu da objasni da svaki „Ferari“ treba da je crvene boje. Međutim, Argentinac je bio uporan, sugerišući da „testarosa“ treba da bude u „glasurit nero“ metalik finišu. Sve se završilo time što je Maradona imao jedini „necrveni“ „ferari“, pored Silvestera Stalonea. Roki je takođe želeo – crni.

Kada je o „ferariju“ reč, postoji još jedna priča vezana za F40, za koji je Maradona pokazao varljivo interesovanje. Naime, primetio je da automobil nema tapacirung vrata, kao i da nema radio uređaj. Biznismenu Giljermu Kopoli, koji je obavljao pregovore za Argentinca, Dijego je poručio da „stavi automobil u svoju zadnjicu“ zbog ovog nedostatka „luksuza“.

Skanija 113H

Možda je najbizarnije vozilo koje je legendarni fudbaler posedovao „skanija 113H“ s „torpedo nosem“ u američkom stilu. Naravno, i iza ovog vozila postoji interesantna priča. Maradona se 1993. vratio u rodnu Argentinu, da bi 1994. bio suspendovan sa Svetskog kupa. Dijego je naravno postao omiljena ličnost novinara s obzirom na kontroverzu koju je širio oko sebe. Trudio se da se pojavljuje u različitim automobilima da bi ih izbegao, ali ni to nije bilo dovoljno. Rešenje je došlo u „ekstremno visokoj poziciji sedenja“, koju je pružala „skanija 113H“.

Overkomer hunta

tfltruck,com

U novije vreme, Maradona je vozio „skromnije“ modele, „rols-rojs“, BMW i8, ali je jedno bizarnije vozilo mnogo interesantnije. Reč je o „overkomeru hunti“. Ova 4×4 amfibija je ultimativni terenac, koji je bio pomalo vickasta najava za njegov dolazak u Dinamo iz Bresta u Belorusiji.

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: vrelegume.rs

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike