Tibetanske vežbe od tri minuta koje možete odraditi u krevetu, a poboljšaće vaš život i zdravlje

05.07.2021

09:17 >> 10:54

0

Autor: K. Obradović

Vežbe će podstaći vašu energiju i razbuditi vas, a pomoći će i da tokom dana budete koncentrisaniji i srećniji

Tibetanske vežbe od tri minuta koje možete odraditi u krevetu, a poboljšaće vaš život i zdravlje
Profimedia

Možda i ne pretpostavljate koliko možete uraditi za svoje zdravlje i energiju tokom prvih nekoliko minuta od buđenja.

A da li znate da su vam potrabna samo 3 minuta jutarnje gimnastike koju na Tibetu nazivaju DO-IN, da biste doveli telo i um u aktivno stanje, te osigurali dobro raspoloženje tokom celog dana. Reč je o gimnastici koju treba odraditi pre ustajanja iz kreveta, pa ne zahteva nikakav poseban napor.

Tajna ove metode je opisana u knjizi “Tajne drevnog Tibeta”, autorke Sofije Starčak, Ruskinje koja je stručnjak za tradicionalnu istočnjačku medicinu. Prema njenim rečima, ova metoda je mnogima promenila život, pa vredi pokušati.

Iako se sistem DO-IN sastoji od 25 vežbi, dovoljno je usvojiti “mini-paket” od 5 osnovnih koje je poželjno odraditi odmah nakon buđenja, ali ih možete i ponoviti u bilo kom trenutku tokom dana.

Ove vežbe aktiviraju važne tačke našeg organizma koje su odgovorne za dnevnu vitalnost i energiju. Nema nikakvih prepreka za vežbanje, odnosno baš svi ih mogu savladati i svi se mogu uveriti u njihovu delotvornost. Važno je samo ne biti lenj, tvrdi Sofija Starčak.

Profimedia

Gimnastika DO-IN: Trominutne vežbe bez izlaska iz kreveta

Vežba 1

Temeljno istrljajte uši palcem i kažiprstom, a zatim dlanovima. Ukupno 10-20 trljanja prstima i 10-20 trljanja dlanovima.

Vežba 2

Mazite glavu otvorenim dlanom desne i leve ruke, počevši od čela prema potiljku 10-15 puta.

Vežba 3

Učinite pokret “umivanje lica otvorenim dlanovima”. Pomičite ruke gore-dole, obuhvatajući obraze i slepoočnice 15-20 puta.

Vežba 4

Sedite, isprepletite prste obe ruke i stavite ih na potiljak. Pokušavajte izbacivati ​​glavu unazad, savladavajući otpor ruku. Radite tako 15-20 puta u srednjem tempu.

Vežba 5

Sedeći, blago se nagnite napred i ispupčenjima oba dlana trljajte lumbalni deo leđa pokretima gore-dole. Desnu i levu ruku pomičite u suprotnim pravcima. Počnite od kičme kretanjem ka bočnim površinama. Učinite 20-30 pokreta s blagim pritiskom, piše 24sata.hr.

Pogledajte kako izgleda tibetanska hormonska gimnastika:

pročitajte još

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti