Ovo možete da ukradete od vojvotkinje: Četiri tajne perfektne figure Kejt Midlton

25.05.2021

19:19 >> 15:59

0

Autor: Z. A.

Ona prosto obožava fizičku aktivnost

Ovo možete da ukradete od vojvotkinje: Četiri tajne perfektne figure Kejt Midlton
Profimedia

Otkad se 2011. udala za princa Vilijama, Kejt Midlton postala je ikona mode i stila života milionima ljudi širom sveta. Kao da svi žele život kakav ona ima, uključujući njene haljine, cipele, ali i izgled.

Iako postoje mnogi aspekti Kejtinog života koje je teško oponašati, postoji jedna stvar koju možete učiniti poput vojvotkinje: možete vežbati.

Kejt je poznata ljubiteljka fitnesa i nikad se nije stidela da pokaže ljubav prema vežbanju, bilo da igra fudbal, trči ili se hvali streličarskim veštinama.

Ako je suditi prema njenim dosadašnjim izjavama, čini se da je tajna njenog vitkog izgleda upravo u tome da se voli baviti gotovo svim sportovima.
Ona trči, pliva, bavi se HIIT-om i jogom, te uopšteno razume blagodeti redovnog vežbanja. Dakle, ako postoji jedno fitnes pravilo koje je odobrila vojvotkinja, to je da nikada ne bi trebalo da zazirate od promene svoje rutine kako biste treninge održali zabavnim i svežim.

1. Plankovi

Prema Daily Mailu, vojvotkinja od Kembridža velika je ljubiteljka plankova, i to s dobrim razlogom. Plank u jednom potezu jača nekoliko mišićnih grupa, uključujući trbušne mišiće i gluteus.

2. Joga i pilates

Daily Mail takođe piše da Kejt praktikuje jogu kako bi ostala fleksibilna. Uz pomoć nje smanjuje i stres, ali i poboljšava koncentraciju. Ona je takođe velika obožavateljka pilatesa, koji joj koristi za poboljšanje držanja. Pilates, inspisiran baletom i jogom, takođe može istegnuti i ojačati mišiće uz minimalan uticaj na zglobove – što ga čini još jednim izvrsnim treningom za povećanje fleksibilnosti.

3. Kardio

Nadalje, Kejt uživa u biciklizmu, trčanju i plivanju, a sve to su fantastične aerobne vežbe.

Čak i ako nemate vremena za trčanje tri kilometra svakog dana, još uvek postoje jednostavni načini za odrađivanje kardio-treninga kod kuće. Luiz Parker, Kejtina bivša instruktorka, preporučuje hodanje, preskakanje užeta ili plesanje kako bi vam se ubrzao rad srca.

4. Vežbanje u paru

Vežbanje s partnerom može povećati motivaciju i doslednost, što je dobra stvar za postizanje kondicionih ciljeva. Tako je poznato da Kejt teretanu deli sa sestrom Pipom Midlton, a jasno je da rezultati nisu izostali, piše Eat This, Not That.

Profimedia

možda će vas i ovo zanimati

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi