Ima figuru peščanog sata i izvajane ruke: Tri omiljene vežbe Skarlet Johanson (VIDEO)

23.07.2021

15:55 >> 17:21

0

Autor: Z. A.

Trener Erik Džonson pokazao je kako održava formu jedna od najlepših žena sveta

Ima figuru peščanog sata i izvajane ruke: Tri omiljene vežbe Skarlet Johanson (VIDEO)
Profimedia

Skarlet Johanson zvezda je novog Marvelovog filma „Crna udovica“ (Black Widow), u kojem glumi istoimenu junakinju.
Kako bi na velikom platnu izgledala snažno i bila spremna da izvede lude vratolomije, intenzivno se pripremala, pa je, osim odlične glume, pokazala i zavidnu fizičku spremu i još zavidniju figuru.
Iako je poznato da deo vratolomija u filmu izvodi kaskaderka, Skarlet je takođe dobila priliku da pokaže šta je naučila od trenera Erika onsona u velikim scenama borbe.

možda će vas i ovo zanimati

Glumica je priznala kako pre uloge superjunakinje u Marvelovim filmovima nikada nije kročila u teretanu. Sada, deset godina od prvog pojavljivanja u filmu „Iron Man 2“, Skarlet tvrdi da se nikada nije osećala snažnije. Njen trener pratio ju je na celom tom putovanju, a za „Insider“ navodi kako je od početka njihov cilj bio da se Skarlet oseća snažno i dobro u svom telu, te da je zavidna figura jednostavno posledica napornog rada.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Black Widow (@black.widow)

Iako se njen fitnes režim menja zavisno od toga da li trenutno snima ili ne, nekoliko vežbi nikada ne preskače. Ove vežbe pomažu joj da oblikuje figuru peščanog sata po kojoj je poznata, ali i da ojača ruke i poveća kondiciju i eksplozivnost.
Erik dodaje kako uz ove vežbe Skarlet povremeno vežba vruću jogu, a istu pažnju posvećuje uravnoteženoj ishrani i kvalitetnom snu.

Skok u stranu

Prva vežba osigurava veliku eksplozivnost pri kretanju, a istovremeno oblikuje mišiće nogu i zadnjice. Započnite je u blago čučećem položaju i sa zategnutim trbušnim mišićima. Prvo skočite u desnu stranu tako da se dočekate na desnoj nozi u blagom čučnju dok je druga noga ispružena iza noge koja je na tlu. U isto vreme levu ruku savijte ispred grudi, a desnu ispružite iza tela. Vežbu nastavite skokom na drugu nogu i ponovite nekoliko puta.

Mrtvo dizanje

Okrugla zadnjica, snažno telo i manje bolova u leđima – sve su to prednosti vežbe zvane mrtvo dizanje. Za izvođenje je potreban teg na šipci, a može se zameniti i improvizovanim teškim predmetima. Teg najpre stavite na pod i stanite ispred njega tako da potkolenice gotovo dodiruju sam teg. Stopala treba da budu okrenuta prema napred, a ruke u širini ramena. Sagnite se i s obe ruke uhvatite teg, pa ga podignite. Kada ga podižete, leđa bi trebalo da vam budu ravna, a ruke ispružene. Tegove dižite snagom nogu i zadnjice, a ne ruku i leđa.

Obrnuti sklekovi

Ko ne voli savršeno oblikovane ruke? Jedan od načina kako ih oblikuje Skarlet jesu obrnuti sklekovi. Vežba se izvodi uz pomoć šipke na kojoj se inače izvode zgibovi, ali na nešto nižoj poziciji. Stanite ispod šipke i uhvatite se za nju rukama tako da su u širini ramena. Telo držite potpuno ravno i ispružite ga pod uglom u odnosu na šipku tako da su vam ruke potpuno ravne. Počnite da se podižete samo snagom ruku i grudi, pa se vratite u početni položaj.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti