"Opel" menja imidž, sada i "munja" drugačije izgleda

03.12.2020

20:21 >> 14:19

0

Za moderniji i hrabriji imidž

"Opel" menja imidž, sada i "munja" drugačije izgleda
Copyright Printscreen/Youtube

Žele da se unaprede i da stvore novi identitet. “Opel” aktivno radi na promeni sopstvenog imidža od kada je postao deo PSA grupacije. A jedan od koraka ka tom cilju je i redizajn poznate “munje”, njihovog logoa koji nemačka fabrika koristi već godinama.

Možda vam se čini da je promena na prvi pogled neprimetna, ali ona se ogleda upravo u stavljanju fokusa na samu “munju”.
Tako je spoljni prsten oko nje sada postao nešto tanji, a ceo logo dobio “finije iscrtane linije” kao i novi font kojim je ispisan naziv kompanije, nazvan “Opel Next”.
U “opelu” tvrde da novi logo treba da simbolizuje “inovativnu snagu brenda” i njegov “još moderniji i hrabriji imidž”, koji naglašava i osnova znaka u neon žutoj boji.

Saznaj više:

Da li “konjska snaga” ima veze sa konjima i kada je nastala ova jedinica mere za snagu motora?

Istina je, Maradona je vozio i čuveni „fijat 128“: Neobične automobilske priče pokojne fudbalske legende

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: Telegraf.rs

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike