“Kidamo digital već 10 godina”: Da li je to hrabrost ili potreba tržišta?

31.05.2021

17:57

0

Autor: J.S.J.

Kako i koliko je Srbija napredovala u digitalnoj industriji biće predočeno na najznačajnijem događaju iz te oblasti u regionu

Promo

Svedoci smo digitalne (r)evolucije koja je postala deo naše svakodnevice – kako potrošača i krajnjih korisnika, tako i oglašivača i  marketinških stručnjaka.

Sve je na klik, svima dostupno, ali ono što je sigurno je da bez dobrog i hrabrog poteza nema ni uspeha bilo kog proizvoda.

Tako je, sada već čuveni brend (Rum) Kasato za 30 godina stekao kultni status bez ikakvog oglašavanja, ali uz jedan piratsko-hrabar potez je doživeo je da bude tema serijala sjajnih stripova o Kasato Piratu. Sudeći po metrikama, privukao je pažnju omladine ostvarivši na kraju i sjajne biznis rezultate.

Upravo o  ovom podvigu govoriće Milja Šljakinić iz agencije “Žiška” i Andreja Srećković iz kompanije “Jaffa Crvenka” tokom predstavljana studije slučaja „na najznačajnijoj digitalnoj konferenciji u regionu “Digital Day Lite”, koja će se održati u hibridnom formatu 3. juna 2021.

Inače, glavne teme predavanja i panela tokom “Digital day-a”biće i rekapitulacija ključnih dešavanja u digitalnoj industriji od njenog postanka.

Ono što će biti predočeno je kako se digital transformisao u ono što je danas, kao i kako je to uticalo na digitlane profesionalce i korporacije, ali i kakva su predviđanja za period pred nama. 

Promo/Digital day

U okvoru tri panel diskusije i “5 keynote” predavanja svetski i domaći strušnjaci preneće svoja iskustva i ocene.

Promo/Digital day

Tako će učesnici panel diskusije „State of digital: 2011 vs 2021“ pokušati da odgovore na pitanja nije li faktor vremena u digitalu potpuno irelevantan s obzirom na to da se promene dešavaju svakodnavno.

DA LI SMO VEĆ PREŠLI PUT OD LOKALNE DO GLOBALNE KONKURENCIJE?

Promo/Digital day

Raspravljaće se i o tome da li smo iz koncepta lokalne konkurencije prešli na koncept globalne, da li srpski digitalci pobeđuju u „meču“ digitalnih trendova i zašto…

Na pitanja će odgovarati digitalni asovi: Srđan Šaper, osnivač I&F grupe i Igor Žeželj, Chief Executive Officer u Adria Media Grupi. Moderator panela je Aleksandra Martinović, Chief Executive Officer portala Srbija Danas.

Promo/Digital day

U panelu “Kidamo li digital već deset godina?“ govoriće se o tome kako je od izolovanih feonmena došlo do neverovatne ekspanzije digitalnih agencija, o nastanku i razvoju digitalnog marketinga u Srbiji, o tome kako je sve počelo i kako su nastale prve digitalne marketinške agencije – da li je to bila hrabrost, vizija ili prosta potreba tržišta.

Promo/Digital day

A da ovaj panel ne bi bio samo hronika digitalne industrije u sumiranju gde su i šta uradili za ovih deset godina i da li su zaista pokidali taj digital učestvovaće: Danka Trbojević, Managing Director agencije Drive, Goran Jankuloski, menadžment partner iz Žiške, Vesna Ćeranić, Associate Partner iz agencije Executive Group i Igor Grmuša, Country Manager iz agencije Degordian. Moderator panela je Ivan Živković, Managing Director iz agencije Pioniri Communications.

Promo/Digital day

PREDSTAVNICI TIKTOKA I BURGER KINGA DAĆE SVOJ PEČAT

Konferencijski program otvoriće Igor Černiševski, Head of Digital u “Direct Media United Solutionsu”  koji će predstaviti AdEX istraživanja za 2020. godinu, a u okviru koga će biti predstavljeni podaci o veličini i obimu tržišta digitalnog oglašavanja na globalnom nivou i u Srbiji.

U okvoru tri panel diskusije i “5 keynote” predavanja svetski i domaći strušnjaci preneće svoja iskustva i ocene, a među njima se izdvajaju stručnjaci iz vodećih mulitnacionalnih kompanija kao što su TikTok i Burger King.

Upravo će prvi predavač biti Ivan Radojičić, Brand Partnerships Manager kompanije TikTok u Njujorku.

Predstavnik ove vrlo popularne društvene platoforme, koja u poslednje dve godine beleži fantastičan uspon kada je reč o broju korisnika, prvi put nastupa u Srbiji.

Radojičić će govoriti o tome kako je ova platforma kreirana za zabavu i razonodu, sa misijom da inspiriše kreativnost i donosi pozitivno raspoloženje kod svojih korisnika.

Aplikacija TikTok koja je zaludela ceo svet danas je postao neiscrpan izvor viralnih trendova.

Promo

I ne samo to, TikTok svakodnevno pruža značajne poslovne efekte brendovima, agencijama i kreatorima širom sveta. Ono što je verovatno i najinteresantnije je to što će gledaoci će saznati kako brendovi mogu da se aktiviraju na ovoj platformi.

Soco Nunez de Cela, predstavnica te kompanije “Burger King” govoriće o tome kako su se razvijale oglašivačke kampanje na digitalnim kanalima i kako je komunikacija sa potrošačima na društvenim mrežama i portalima imala efekte u daljoj izgradnji jednog globalnog brenda kakav je Burger King.

Između ostalih na skupu će učestvovati i Gerton Bejo, osnivač i CEOagencije “Vatra”, koji je nakon studija 2D i 3D dizajna i komunikacija u Velikoj Britaniji diplomirao dizajn i oglašavanje, a kasnije se specijalizovao za istoriju umetnosti u Velikoj Britaniji

Svoje predavanje o evoluciji digitalnih oglasnika kao konstanti, održaće Biljana Stojković, Chief Digital Officer iz oglasnika Sasomange, kojim će dati osvrt na to kako su se oglasnici istovremeno prilagođavali digitalizaciji i navikama potrošača.

Pročitajte još

Istog dana, nakon konferencijskog programa, biće održana i dodela nagrada IAB MIXX Awards najboljim digitalnim agencijama za kampanje i projekte realizovane u toku 2020. godine.

Svi oni koji su zainteresovani, uz prethodno obezbeđenu kotizaciju, će moći prate online prenos konferencije Digital Day Lite uživo na veb strani www.digitalday.rs.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam

Komentari (0)

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

Najčitanije vesti