Ide im dobro, ali cene rastu: Poskupeće čak i - barbike?

30.07.2021

21:45 >> 07:44

0

Poput rivala Hasbra, i Matel se oporavlja od uticaja pandemije, zbog perioda u kome su trgovine bile zatvorene

Ide im dobro, ali cene rastu: Poskupeće čak i - barbike?
Copyright Printscreen

Svetski proizvođač igračaka Matel najavio je da će morati da poveća cene svojih proizvoda uoči Božića, jer se suočavaju sa većim troškovima.

Ove izjave dolaze nakon rasta troškova sirovina i opreme, dok se globalna ekonomija oporavlja od pandemije. U isto vreme, proizvođač popularne lutke barbike najavio je prodaju veću od očekivane za više od milijardu dolara.

Poput rivala Hasbra, i Matel se oporavlja od uticaja pandemije, zbog perioda u kome su trgovine bile zatvorene i lanci snabdevanja poremećeni.

“Gledaćemo da povećamo cene u drugoj polovini godine. Nismo još odlučili na koje će se proizvode to odraziti, ali to je odgovor na neke inflatorne pritiske”, kazao je izvršni direktor Matela Inon Krajz za Bi-Bi-Si.

On je takođe rekao da njegova kompanija nije jedina koja je morala da povećava cene.

“Nismo mi jedini koji su to učinili, u našoj industriji su svi to učinili i niko nije iznenađen rastom cena”, kazao je Krajz.

Neto prodaja u drugom kvartalu, kaže, skočila je za 40 odsto u odnosu na isto vreme prošle godine, na 1,03 milijarde dolara. To je podstaknuto rastom prodaje od 46 odsto za barbiku, najprodavaniji proizvod kompanije, prenosi Kliks.

U kompanijama u mnogim industrijama širom sveta došlo je do poremećaja u poslovanju zbog kašnjenja u otpremi i problema s prolaskom robe kroz luke zbog pandemije. Krajz kaže da se Matel suočio sa problemima u lancu snabdevanja zbog problema sa isporukom, ali da je zaobišao najgore zbog obima posla koji su imali.

Pročitajte još:

“Uspeli smo da iskoristimo našu veličinu i partnerstva koja imamo s našim dobavljačima i maloprodajnim partnerima i ublažimo neke od ovih problema, tako da u drugom kvartalu nismo imali lošeg uticaja na naše poslovanje”, rekao je.

Poslednjih godina Matel je barbike učinio raznovrsnijim, jer su lutke zasnovane na različitim uzorima i profesijama, a ranije ovog meseca firma je u prodaju pustila lutku zasnovanu na liku teniserke Naomi Osake.

Prihode je povećao i skok prodaje od 67 odsto za marku automobila “hot vils” (Hot Wheels).

Iz kompanije su rekli da očekuju da će crtani film “Barbi” na Netfliksu i predstojeći film u kojem glumi Margo Robi, kao i nova video-igra zasnovana na vozilu hot vils, pomoći u održavanju popularnosti oba brenda ove godine.

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike