Gužve sve veće: Zašto su slike zakrčenih saobraćajnica postale svakodnevna pojava

17.10.2020

07:45

0

Autor: Luka-Đorđija Talevski

Trenutno se u Beogradu na više lokacija rekonstruišu ulice, pa ionako opterećeni pravci postaju još kritičniji

Gužve u saobraćaju na prestoničkim ulicama postale su svakodnevna pojava. Beograđani koji krenu negde svojim vozilima moraju da se naoružaju strpljenjem, naročito u vreme jutarnjeg i popodnevnog špica.

U poslednje vreme čak, izgleda da ni nema jasnih “pravila” kada je pojačan intezitet saobraćaja, a kada ne. Trenutno se u Beogradu na više lokacija izvode radovi na rekonstrukciji pojedinih ulica, zbog čega često dolazi do izmene ili obustave saobraćaja u nekim delovima grada.

Osim toga, jaka kiša, koja je padala poslednih nekoliko dana, sada već tradicionalno dodatno otežava protok saobraćaja.

–  Gužve u gradu su stalne. Beograd ima oko 400.000 automobila i nije za očekivati da nemamo gužve. U ulicama gde se izvode radovi i u njihovoj okolini jesu nešto veće gužve, ali gledano sa aspekta celog Beograda, smatram da rekonstrukcije ulica i trgova ne utiču previše na opterećenje saobraćajnicaa – rekao je za 24sedam stručnjak za bezbednost saobraćaja Milan Vujanić.

Radovi na uređenju Savskog trga, čini se, napravili su najveću pometnju. Naime, zbog uređenja trga, intenzitet saobraćaja se dodatno povećao na delu Savske i Sarajevske ulice, a najviše u ulici Kneza Miloša, u kojoj je u vreme popodnevnog špica ogromna gužva, i vozila se kreću veoma sporo.

Trenutno se  izvode radovi u Ulici Cara Dušana, Antifastičke borbe, kao i u Jurija Gagarina, a do skoro su trajali radovi i na uređenju kolovoza u Dečanskoj ulici, koji su uzrokovali zatvaranje Terazijskog tunela na par dana, zbog čega su se u ovom delu prestonice stvarale velike gužve.

Upravo radovi koji se izvode na Novom Beogradu, u ulicama Antifašističke borbe i Jurija Gagarina, stvaraju muke velikom broju Beograđana, pogotovo u popodnevnim časovima, kada se veliki broj građana vraća sa posla. Dugačke kolone vozila u ovom delu grada postale su svakodnevna pojava, najiše u delu Jurija Gagarina ispred “buvljaka”, u smeru ka Belvilu.

Printscreen/Naxi kamere

Ni kod Mostarske petlje nije ništa bolja situacija, zbog velikog priliva automobila sa auto-puta iz oba smera, a pogotovo iz pravca ka gradu. Otežano kretanje vozila svakodnevna je pojava i kod Beogradskog sajma, kao i na Autokomandi.

Most “Gazela”, kao po pravilu, u popodnevnim  časovima uvek je zakrčen, a na ulivu iz Jurija Gagarina, u smeru ka BIP-u, vozila gotovo da stoje. Ništa bolje nije ni na Pančevačkom mostu, na kojem dolazi do zasstoja  i u prepodnevnim časovima, kada veći broj građana odlazi na posao.

Na Brankovom mostu takođe se stvaraju gužve, najviše u popodnevnim časovima, a do zakrčenja i usporenog intenziteta saobraćaja svakodnevno dolazi i na uglu ulice Milentija Popovića i Bulevara Mihajla Pupina, kod tržnog centra “Ušće”.

Rešenje za rasterećenje beogradskih saobraćajnica može se pronaći tek kada bude završena obilaznica oko Beograda, kao i Unutršnji magistralni prsten.

Komentari (0)

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

Povezane vesti